Volontären har ordet

Hej tjejer!
Inspirerad av Matildas blogginlägg vill jag fylla på med ett ytterligare tips! Många gånger när vi pratar om saker som ni säger hjälper er och får er att må bättre så nämner ni musik. Musik är, på samma sätt som en bok, en hel värld som man kliver in i; en värld full av känslor och minnen som kan trösta och förstå på ett sätt som ord inte alltid kan. Några gånger i mitt liv så har jag fått musik som present av vänner, inte en CD-skiva inslagen i kulört papper utan en länk eller en mp3 skickad via mail för att de vill dela sin upplevelse med mig. Ibland har den gåvan introducerat mig för en artist som sedan följer mig år efter år, det är en gåva som aldrig tar slut.

Här på bloggen har vi hittills länkat en handfull låtar som vi hoppas ni ska tycka om. Jag har också valt en låt som jag vill ge er, på samma sätt som jag har fått låtar skickade till mig. Jag tänker ofta på den här texten efter att jag suttit i chatten med er. Jag hoppas att ni ska tycka om den.

"If a bird can sing with a broken wing
You'll learn to bend when the wind blows
The leaves may fall, but the trees stay tall
This is a bump in the road

Don't give up, you will make it
Don't give up, you will make it"


/många varma kramar, L



Kommentarer
Postat av: Celicia

gilla gilla gilla.

2010-06-24 @ 14:47:06
URL: http://celiciahallin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0