Volontären har ordet (eller bilden)

Yo! Har chattat en del med er och uppmärksammat att fotografering är ett stort intresse. Med hjälp av foton och bilder kan man förmedla tankar och känslor när orden inte riktigt räcker till. För min egen del är fotografering ett sätt att komma ihåg ljuspunkter och glada stunder man haft själv eller i andras sällskap. Även när man är ledsen, arg, irriterad och så vidare kan fotografering vara ett skönt sätt att avreagera sig på. Nedan kan ni se ett par bilder som jag har tagit och som gör mig väldigt, väldigt glad.











Ni är grymma! / A, volontär.

P.S. Ja, ursäkta för alla julbilder såhär mitt i sommaren.. Men dessa bilder är glädjande OAVSETT årstid, så det så! D.S.

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha sista bilden var ju fin! Jag bor ungefär som på första bilden, fast mer barrskog.. Så lugnt och fridfullt! Just nu sitter jag i båten och myser. Solnedgången är höjdpunkten på dagen. Så fridfullt att sitta och se ut över havet och se solen försvinna ner i havet. Finns inget vackrare. Har blivit några solnedgångsbilder i sommar och det lär bli fler.

2010-07-03 @ 15:50:51
Postat av: A, volontär

Låter underbart Helena! Fortsätt ta bilder, så kanske vi andra kan få se dem i bloggen snart?

2010-07-04 @ 08:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0