Grattis!

Tjejzonen har nu lottat fram två vinnare av ett varsitt exemplar av Mia Törnbloms bok Självkänsla nu. Uppgiften var att berätta om en sak man tycker är kul att göra och varför.

Johanna:
Jag gillar att teckna och har gjort det så länge jag kan minnas. Att kunna skapa något med hjälp av bara pennor tycker jag är jättekul. När jag ritar är det bara jag och ingen annan som bestämmer hur pappret kommer att se ut när teckningen är färdig. Det är som att jag kommer till en annan värld när jag skapar, en fantasivärld, där jag kan vara mig själv. Tecknandet gör mig glad och lycklig. Två känslor som oftast hör ihop, och som jag gärna hade velat känna jämt.

Emma:
Jag ÄLSKAR att åka ut till hästarna Stallet/Betet beroende på var de är. Finns inget mysigare än att spendera tid med de. Är amn ledsen blir man alltid på bättre humör och är man glad så är de glada för du är glad. De finns alltid där om du har det svårt och de lyssnar alltid på dig. Tycker det är fantastiska djur som kan ge en så mycket glädje och kärlek. Missbrukar man inte kärleken man får av hästen eller är elak mot den så har man kärlek och en trogen vän som aldrig försvinner från en. Alltid kul att komma någonstans där man bara kan njuta och må bra och koppla bort alla problem i världen :D


Grattis, grattis, grattis till er! Om ni skickar era adresser till [email protected] så ser vi till att ni får er bok via post så snart som möjligt.

Och ni andra, misströsta inte, vi kommer att lägga upp fler tävlingar inom kort med riktigt fina priser. Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0