TÄVLING

Får vi lov att presentera: sommarens första tävling! Vi lottar ut två stycken exemplar av Mia Törnbloms bok Självkänsla nu! Tävlingen avslutas på tisdag klockan 23.59 :)

För att delta i tävlingen ska du kommentera det här inlägget och berätta kort om en sak som du tycker är kul att göra och, om du kan, varför. Kom ihåg att ange din mailadress. Den kommer bara att synas för oss på blogg-redaktionen och behövs för att kunna kontakta dig om du vinner.

Vi vill understryka att vi lottar ut böckerna, det handlar alltså inte om att vara "bäst" utan om att delta. Lycka till!

Om boken:

Med låg självkänsla spelar det ingen roll vad vi erövrar eller hur högt vi når - vi kommer ständigt att vara rädda för att misslyckas. Vi kan inte heller uppskatta det vi uppnått utan måste hela tiden uträtta mer. Vi klarar varken av komplimanger eller kritik - och i slutändan kan vi förlora vår livslust. På ett enkelt och tydligt sätt visar författaren hur vi kan stärka självkänslan och bli medvetna om den egna personlighetens värde.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gillar att teckna och har gjort det så länge jag kan minnas. Att kunna skapa något med hjälp av bara pennor tycker jag är jättekul.



När jag ritar är det bara jag och ingen annan som bestämmer hur pappret kommer att se ut när teckningen är färdig.



Det är som att jag kommer till en annan värld när jag skapar, en fantasivärld, där jag kan vara mig själv. Tecknandet gör mig glad och lycklig. Två känslor som oftast hör ihop, och som jag gärna hade velat känna jämt.

2010-07-09 @ 21:54:23
Postat av: Emma

Eftersom ingen annan har svarat tänkte jag att jag kan dela med mig av vad jag tycker är kul. (Kanske kan leda till att fler också gör det)



Jag ÄLSKAR att åka ut till hästarna Stallet/Betet beroende på var de är.

Finns inget mysigare än att spendera tid med de. Är amn ledsen blir man alltid på bättre humör och är man glad så är de glada för du är glad.

De finns alltid där om du har det svårt och de lyssnar alltid på dig. Tycker det är fantastiska djur som kan ge en så mycket glädje och kärlek.

Missbrukar man inte kärleken man får av hästen eller är elak mot den så har man kärlek och en trogen vän som aldrig försvinner från en.

Alltid kul att komma någonstans där man bara kan njuta och må bra och koppla bort alla problem i världen :D

2010-07-10 @ 17:58:25
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

Åh vad härligt med en tävling. Mia törnblom är ju grym! ^^ gav min syster en bok av henne i födelsedagspresent för alla kan vi ju behöva lite extra självkänsla. och självkänsla är ju en bra present att få :)



Men ja, det jag tycker om att göra är att spela gitarr och sjunga, det är frigörande och inget får mig att koppla av lika bra :) dessutom tycker jag om att jobba, och jag tycker om att få folk att le :D sen tycker jag om mycket mer också. Men det där får räcka ^^ haha

2010-07-10 @ 21:38:56
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Emma m

Jag gillar att skriva, det är ett stort intresse som jag har. Jag har väldigt svårt att prata om mina problem, och därför är det skönt att kunna skriva av sig sina känslor,tankar, och funderingar. Och dela med sig till andra. Och det är väldigt kul att läsa sen när man blir äldre, och se och minnas hur man tyckte livet va när man va i 16 års åldern.

2010-07-13 @ 17:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0