Tävling!

Nu är det dags för sommarens andra tävling, den här gången lottar vi ut två stycken New Moon Deluxe boxar och en Twilight DVD. Boxarna innehåller filmen The Twilight Saga: New Moon, en poster, 6 vykort, en penna, ett bokmärke och ett armband, allt med Twilight-tema såklart.



Vill du vara med och tävla? Berätta i så fall om ett fint sommarminne och varför du valde att skriva om just det.

Vi vill understryka att vi lottar vinnarna, det handlar alltså inte om att skriva den "bästa" motiveringen utan om att delta. Kom ihåg att ange din mailadress, det är för att vi ska kunna kontakta dig om du vinner. Den kommer inte att publiceras, utan är bara synlig för oss på bloggredaktionen.

Är du på? Vad väntar du på då!? Kommentera inlägget och tävla! Tävlingen pågår i en vecka och avslutas på söndag kväll. Lycka till!


Priserna kommer från CDON.com


Kommentarer
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

Mitt bästa sommarminne. Hmm det måste osökt vara när jag var 15 och umgicks 24/7 med min bästa kompis Pernilla som också var 15. Vi hittade på mycket tokigheter, gjorde mycket som man inte fick. Rökte och drack, men vi hade alltid varandra och när vissa saker kändes tungt så kunde vi alltid prata med varandra. Vissa dagar pratade vi inte alls, vissa dagar var vi till och med irriterade på varandra, men vi umgicks ändå. Det skulle på något sätt kännas onaturligt om jag helt plötsligt fick för mig att åka hem och sova en natt. Nej vi satt helt enkelt ihop. Vi är fortfarande vänner, men vi är idag 20 år och bor i olika städer, lever våra egna liv. men tack och lov har vi ändå en stark vänskap som inte blir förstörd. Vi har helt enkelt accepterat att den där sommaren när vi var vakna dygnet runt en gång och gick till stranden och somnade där, när vi åkte moped och ofta satt på¨en parkbänk och satt bort hela dagen (ja vi bodde i en liten by, det fanns inte mycket annat att göra) det är en sommar som inte kommer igen, vi är ju vuxna nu. men det är fint att tänka på. att vi alltid hade varandra den där sommaren. Aldrig ensam. Alltid älskad. :) Inget slår det!

2010-07-20 @ 16:03:57
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: josefin

När jag var i fjällen med mina kusiner och hade mitt livs bästa vecka!

2010-07-20 @ 19:38:56
Postat av: Camilla

Mitt bästa sommarminne är nog den dagen då jag och min hund tävlade på KM (klubbmästerskap)och vi kom tvåa =) Jag var grymt glad hela dagen och jättestolt över min lilla fina flicka.

2010-07-24 @ 19:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0