Om teknikstrul, dåligt samvete och kärlek

Hej alla tjejer som chattade med mig på Ätstörningszonen ikväll!

Som ni märkte så försvann jag när det var tio minuter kvar. Det var min dator som tröttnade på att vara vaken och bestämde sig för att ta en paus. Efter lite skrik och panik lyckades jag kortsluta den och starta om, men när jag loggade in igen var flera av er redan borta! Jag är jätte ledsen för att vi inte fick avsluta våra fina samtal ordentligt och hoppas att ni inte blev ledsna. Vi kanske hörs en annan kväll? Ta hand om er och var snälla mot er själva!

Stor kram.

Här är ett youtube klipp som får min ögon att tåras varje gång jag ser det. Så tussigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0