Grattis!!

Förra veckan hade vi en Twilight-tävling då ni skulle berätta lite om ert bästa sommarminne. Vi har tre priser, en DVD-film (New Moon) och två Twilight-boxar som innehåller filmen The Twilight Saga: New Moon, en poster, 6 vykort, en penna, ett bokmärke och ett armband. Vi har nu lottat fram vinnarna.





Grattis Josefin
till DVD-filmen The Twilight Saga: New Moon. Josefin beskrev sitt bästa sommarminne så här;

"När jag var i fjällen med mina kusiner och hade mitt livs bästa vecka!"


Grattis Camilla
, du har vunnit en utav Twilight-boxarna. Camilla berättade om sitt bästa sommarminne;

"Mitt bästa sommarminne är nog den dagen då jag och min hund tävlade på KM (klubbmästerskap)och vi kom tvåa. Jag var grymt glad hela dagen och jättestolt över min lilla fina flicka."


Grattis Emma
, du har vunnit en utav Twilight-boxarna. Emma berättade om sitt bästa sommarminne så här;

"Mitt bästa sommarminne. Hmm..det måste osökt vara när jag var 15 och umgicks 24/7 med min bästa kompis Pernilla som också var 15. Vi hittade på mycket tokigheter, gjorde mycket som man inte fick. Rökte och drack, men vi hade alltid varandra och när vissa saker kändes tungt så kunde vi alltid prata med varandra. Vissa dagar pratade vi inte alls, vissa dagar var vi till och med irriterade på varandra, men vi umgicks ändå. Det skulle på något sätt kännas onaturligt om jag helt plötsligt fick för mig att åka hem och sova en natt. Nej, vi satt helt enkelt ihop. Vi är fortfarande vänner, men vi är idag 20 år och bor i olika städer, lever våra egna liv. Men tack och lov har vi ändå en stark vänskap som inte blir förstörd. Vi har helt enkelt accepterat att den där sommaren när vi var vakna dygnet runt en gång och gick till stranden och somnade där, när vi åkte moped och ofta satt på¨en parkbänk och satt bort hela dagen (ja vi bodde i en liten by, det fanns inte mycket annat att göra) det är en sommar som inte kommer igen, vi är ju vuxna nu. Men det är fint att tänka på. Att vi alltid hade varandra den där sommaren. Aldrig ensam. Alltid älskad. Inget slår det!"

Grattis, grattis, grattis! Maila era adresser till [email protected] så skickar vi era priser med posten.

Kommentarer
Postat av: Emma - om man mognar ruttnar man

Åh vad härligt! :D

2010-07-28 @ 10:57:09
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0