Fina förebilder

Det finns verkligen otroligt många fina förebilder där ute om man bara vågar se det och ta åt sig.

Ni på Tjejzonen är bland de finaste människor jag mött, eller mött och mött, har tyvärr inte träffat någon av er i verkliga livet men hoppas på att få göra det snart. Även två personer som jag träffade senast igår. En skolsköterska som jag hade när jag gick i 1:an-5:an och hennes man. De var även våra grannar tills de flyttade dit de bor nu. Världens goaste människor och de får mig alltid på bra humör. Jag älskar kramar och det finns det ingen brist på hos dem. Susanne Fellbrink som jag skickade in en låt med tidigare är också en otrolig förebild. Jag fick kontakt med henne genom en blogg. Hon är ambassadör för 2,6 miljonerklubben i Sundsvall och hon gästbloggade där en vecka. (2.6miljonerklubben.se). Jag kommenterade hennes inlägg och fick så fina och ambitiösa svar tillbaka. Hon är en underbar person som verkligen vill alla väl! En ängel här på jorden. Precis som ni!


Av läsaren Helena



Tjejzonen - bra förebilder tycker Helena



Finns det någon som har inspirerat eller motiverat dig någon gång? Skriv och dela med dig, antingen till [email protected] eller genom att kommentera inlägget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0