Dagens tips!

Igår var jag på lite dåligt humör, ni vet så där som man kan vara ibland. Man har liksom inte lust att göra någonting alls. Bara lägga sig ner och självantända. Då gick jag på cirkus. Så fort jag klev in på cirkusområdet blev hjärtat lättare och ett leende spreds på mina läppar. En explosion av färger och doften av sockervadd som sticker i näsan, clowner och akrobater och elefanter som bajsar mitt under föreställningen. Allt är bara galet. Talesättet "less is more" finns liksom inte på kartan för det kringresande sällskapet. Det är mitt tips till er, kommer det en cirkus till er hemort i sommar (eller en ort i närheten), åk dit! Det är (nästan) omöjligt att inte bli glad av cirkus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0