Vad tycker du om sommarchatten?

Hej tjejer!
Sommaren börjar lida mot sitt slut och eftersom det här är den första sommaren Tjejzonen haft chatten öppen vore det roligt att veta vad ni tycker om det. Vi vore superglada om ALLA som chattat med oss kunde lämna en kommentar och svara på frågorna nedan. Du får självklart vara anonym!

1. Hur har sommarchatten varit? Bra? Dålig? Båda?
2. Om du fick önska, skulle du då vilja att chatten var öppen även nästa sommar?



Ha en fin dag och passa på att njuta av sommaren, den försvinner snart igen. Ät mycket jordgubbar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Sommarchatten har varit väldigt bra. Bra att den har funnits där då det är sommarlov och det är semesteruppehåll på den behandling/hjälp man annars har.

2. Jag skulle väldigt gärna ha den nästa sommar också!

2010-08-06 @ 13:44:23
Postat av: Em

Tycker att det har varit toppen att den har varit öppen över sommaren!

Det är så många ställen som tar semester o håller stängt över sommaren och lämnar en helt handikappad, man har ingen stans att vända sig om man har frågor och man har ingen att få stöd av. (Mest syftat mot ÄS chatten) Vet att många ställen lämnar patienter över sommaren på egen hand pga semesterstägning, då är det ju toppen att ni har öppet så man kan chatta. Ställa frågor och bara prata av sig!

Till den andra chatten är också jätte bra för under sommaren åker många kompisar bort man blir själv. Det händer många saker. Då är det skönt att ha ngt ställe där man kan vända sig och bara få prata för att komma på andra tankar!



Måste säga att jag tycker era chatter har varit mycket bra. (ÄS-chatten har kommit med många bra tips och råd som kan lätta vardagen även under sommaren!)



Självklart tycker jag den ska vara öppen även nästa sommar!! Det hjälper nog många tjejer under sommaren. (kan bara tänka utifrån mig själv. men under sommaren är den tiden då jag mått sämst, just med tanke på att man inte har någon att vända sig till och man blir ensam. Då har chatten varit toppen för mig för att komma på andra tankar)

2010-08-06 @ 14:01:04
URL: http://minanorexiresa.wordpress.com
Postat av: sofia

1. Jag tycker att sommarchatten har varit jättebra! det har verkligen varit jätteskönt att ha någon att prata med, eller skriva med, om det som får en att må dåligt.



2. Ja! :)

2010-08-06 @ 15:12:45
Postat av: Helena

I allmänhet tycker jag att sommarchatten har varit bra. Ett antal gånger loggade jag in några minuter efter 20.00 och stog i kö tiden ut. Det kanske inte känns så bra när man sitter där och väntar, men man måste ju tänka på att ni också är människor och ni måste ju ta det i den takt ni klarar av. Det är ju bättre att ni tar er tid med så många ni klarar av än att ni släpper igenom fler men ändå inte har tid. Kvalitet före kvantitet så att säga. Sen passar man ju olika bra ihop med olika personer, men så är det ju för alla. Jag skulle absolut vilja att chatten är öppen nästa sommar också. Kram till er alla på tjejzonen :)

2010-08-06 @ 16:43:38
Postat av: Anonym

jag tycker att chatten har varit riktigt bra, de gångerna jag har chattat har det gått fort att få nån att chatta med. Och det är oftast väldigt trevliga personer man snackar med, inte alla gånger tyvärr.



Tycker verkligen att chatten ska va öppen nästa sommar också!

kram!

2010-08-06 @ 22:43:23
Postat av: Anonym

Jag tycker att det har varit toppen! Det känns så tryggt att ni finns där ifall man skulle vilja ha stöd eller svar på frågor. Ibland får man chatta med någon som jag inte alls tycker svarar mig på ett moget sätt, men det kan ju vara personkemin också. Men de allra flesta är riktigt bra, som man kan ha en givande diskussion med.

Jag tycker absolut att ni ska ha en sommarchatt nästa år också.

2010-08-07 @ 01:03:17
Postat av: Anonym

1. Tjejzonens sommarchatt har varit jättebra. Det är nog för väldigt många tjejer jätteskönt att ha någon att prata med vi mår dåligt undersommaren då tex inte dom man pratat med annars finns där för en under lovet. Det har varit jätteskönt att ha en chatt man kan vända sig till och prata med nån när jag inte mått speciellt bra. Men "Kösystemet" kanske borde ädras eftersom det inte varit speciellt kul att köa hela kvällen och sen inte komma in och chatta.



2. Ja, Det skulle nog vara till hjälp för många tjejer att ha någon att prata med(:

2010-08-07 @ 09:31:27
Postat av: amy

1. Att chatten varit öppen under sommaren har varit jättebra!

2. Självklart tycker jag att ni borde ha den öppen även nästa sommar!



// amy

2010-08-07 @ 11:58:50
URL: http://blackpagesofmydiary.blogspot.com
Postat av: Anonym

1.har varit bra !

2. ja

2010-08-07 @ 19:14:57
URL: http://quintin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med om att kö-systemet inte fungerar något vidare bra. Om man inte kommer att hinna få prata med någon, skulle jag önska att man får reda på det innan ni stänger av chatten.

2010-08-08 @ 00:15:43
Postat av: ...

Jag tycker att det har varit jättebra med chatten. Har typ bara varit inne på den vanliga chatten för har ingen ätstörning. Chatten har varit bra för jag tror att det är många som kan känna sig ensamma på sommaren, då många kompisar åker iväg. Man blir lite mer pepp med hjälp av chatten och det känns som att någon försår och bryr sig.Jag tycket också att chatten ska vara öppen nästa sommar:)Även bloggen har varit bra :) Kram

2010-08-08 @ 13:44:25
Postat av: Jessica

1. Jätte bra att ha nån chatt som har varit öppen under sommaren.

2. Japp.

2010-08-08 @ 16:07:17
Postat av: e*.

Jag är jättetacksam att ni har haft chatten öppen under sommaren. Det har tröstat mig många gånger och hjälpt i semestertider när andra enheter är stängde. Tycker det har varit bra att ni varvat med ätstörningszonen och öppenlinje. De gånger jag missat ÄZ tiden har ni på öppenlinjen varit väldigt tillmöter gående och funnits där. Jag hoppas verkligen att chatten kommer tillbaka nästa år! Tack för allt //e.

2010-08-11 @ 18:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0