Dålig uppdatering!

Hej tjejer!
Som ni kanske har märkt så har vi inte hunnit med att uppdatera bloggen så mycket som vi brukar göra de senaste dagarna. Anledningen till det måste vi tyvärr hålla hemlig ett tag till, men vi vill att ni ska veta att det inte handlar om att vi har tröttnat! Hoppas att ni orkar stå ut med oss ett tag till för vi tror att det hela kommer att bli grymt i slutändan. Under tiden får ni gärna hjälpa oss genom att berätta vad ni har tyckt om bloggen under sommaren och vad ni skulle vilja läsa mer om. Era åsikter är det viktigaste för oss!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ahh spännande! Hmm, lite tips på motivation skulle behövas kanske? Alltså, jag menar, nu när vuxenlivet börjar närma sig så är det lätt att man bara ser alla ansvar och krav, men hur är det egentligen att vara vuxen? Vad motiverar er?

2010-08-10 @ 12:21:11
Postat av: Rebecca

Bloggen har varit grym, jag har läst den nästan varje dag. Jag vet inte rikitgt hur jag ska säga det men jag känner mig trygg när jag är inne på bloggen. Ni som jobbar och gör allt för att vi här ute ska må bra!

STORT tack till er alla!

Alla tjejer där ute glöm inte: lyssna på dig själv före du lyssnar på andra! :)

KÄRLEK

2010-08-12 @ 17:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0